مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-19سياسي

خیران کرمانی 10 میلیارد تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند 


طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از 10 میلیارد تومان از طریق خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده های مددجویان نیازمند استان کرمان کمک شده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری بیش از 10 میلیارد تومان از طریق خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده های مددجویان نیازمند استان کرمان کمک شده است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه 28 آبان ماه در مراسم تجلیل از خیران حامی خانواده زندانیان کرمان، اظهار کرد: بر توانمندسازی، حرفه آموزی و رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده زندانیان نیازمند مورد تاکید است.

وی خواستار ارائه آموزش های لازم برای توانمندسازی این افراد از طریق اشتغال پایدار شد و افزود: فرزند بازمانده از تحصیل نباید در بین خانواده زندانیان باشد و انجمن حمایت از خانواده زندانیان کمک کند همه بچه ها مشغول تحصیل شوند و مدارج علمی را طی کنند تا انسان های شایسته و آینده سازی برای کشور باشند.

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان نیازمند استان کرمان، بیان کرد: خیران همیشه مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و ستاد دیه و همچنین مشکل گشای زندانیان و خانواده های آنها بوده و هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران کرمانی 10 میلیارد تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند 

خیران کرمانی 10 میلیارد تومان به خانواده زندانیان نیازمند کمک کردند